Stretching

Zajęcia stretchingu to trening mający na celu rozciągnięcie mięśni, zwiększenie elastyczności, zakresu ruchu w stawach oraz poprawę postawy. Poprzez ćwiczenia rozciągające, połączone z świadomym oddechem, redukuje się napięcie mięśniowe, odpręża ciało i poprawia krążenie.

Gdzie?

W siedzibie Szkoły Tańca HAND to HAND, sala 218 w CH LAND przy ul. Wałbrzyskiej 11, Warszawa

Kiedy?

Zajęcia odbywają się w poniedziałki, środy, piątki

HONORUJEMY KARTY

MultiSport, FitProfit, OK system

Potrzebujesz więcej informacji?

Chętnie doradzimy!

Joanna Bąkowska

Joanna Bąkowska

Tancerka, choreograf oraz pedagog. Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Po ukończeniu szkoły kontynuowała naukę w John Cranko Schule w Stuttgardzie. Absolwentka wydziału Pedagogiki Baletowej na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie oraz wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Podczas swojej kariery tanecznej zdobyła bogate doświadczenie sceniczne i zawodowe. Brała udział w różnych spektaklach baletowych, operowych i operetkowych z m.in. Teatrem Wielkim w Warszawie, Mazowieckim Teatrem Muzycznym Operetka, Filharmonią Narodową, John Cranko Schule oraz z innymi teatrami. Uczy tańca klasycznego, współczesnego, jazzowego, jak i innych technik pokrewnych zarówno najmłodszych jak i dorosłych.

Joanna Fituch - Duszczyk

Peda­gog tańca kla­sycz­nego i instruk­tor tech­niki Pila­tes.

Absol­wentka Pań­stwo­wej Szkoły Bale­to­wej w War­sza­wie im. Romana Tur­czy­no­wi­cza, debiu­to­wała na scenie Teatru Wiel­kiego będąc uczen­nicą II kl. bale­to­wej w operze „Jaś i Mał­go­sia”, od tego momentu regu­lar­nie wystę­pu­jąca w ramach prak­tyk szkol­nych w spek­ta­klach bale­to­wych takich jak „Jezioro łabę­dzie”, „Śpiąca kró­lewna”, „Czer­wony Kap­tu­rek”. Po ukoń­cze­niu szkoły zwią­zana między innym z War­szaw­ską Operą Kame­ralną, Teatrem Rampa, Fil­har­mo­nią Naro­dową, mająca w swoim dorobku rów­nież udział w pro­jek­tach np. wide­okli­pie do pio­senki Agnieszki Chy­liń­skiej „Krzy­czę, jestem”.

Przejdź do treści